FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania

FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania

Jak zapisać się na obóz/wyjazd z WindZone?

Na obóz lub wyjazd przyjmujemy zapisy poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie z ofertą. Jeśli nie ukazuje się opcja zapisów może to oznaczać, że jeszcze zapisy się nie rozpoczęły.

Skąd mam wiedzieć, że jestem zapisany na liście uczestników?

Po wypełnieniu formularza z naszej strony, otrzymają Państwo maila potwierdzającego wraz z danymi do wpłaty. Mail ten jest potwierdzeniem zgłoszenia.

Nie dostałem/dostałam maila potwierdzającego zgłoszenie. Czy to znaczy, że nie ma mnie na liście?

Niekoniecznie. Zdarza się, że potwierdzenie zgłoszenia czasem ląduje w SPAMie lub w jakiś sposób nie trafia do Państwa skrzynki. Jeśli tak się stanie i w ciągu 10 minut od wysłania zgłoszenia nie otrzymają Państwo potwierdzenia, prosimy o wiadomość mailową na:kontakt@windzone.pl. Wówczas wyjaśnimy sytuację.

Chciałbym zapisać się na wyjazd, ale na stronie widnieje informacja: BRAK WOLNYCH MIEJSC. Czy jest szansa dopisania do listy?

Kiedy na stronie pojawi się informacja o braku miejsc, zwykle oznacza to, że już nikogo nie możemy dopisać do listy wyjazdów. Zdarzają się jednak sytuacje awaryjne i czasem ktoś rezygnuje. Możemy dopisać Państwa na listę rezerwową. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Wyjeżdżam z WindZone już jakiś czas. Czy przysługują mi jakieś zniżki?

Oczywiście! Doceniamy naszych stałych klientów! Za każdy wyjazd z WindZone otrzymują Państwo 1% zniżki. Maksymalnie można uzyskać zniżkę w wysokości 5%. Czasem też umieszczamy specjalne oferty cenowe na stronie 😊.

Mam 3% zniżki na wyjazd. Jak to obliczyć?

Cenę wyjazdu np. 1500zł mnożymy przez 0,03 (w przypadku 3% zniżki). Wychodzi 45zł. Od ceny wyjazdu (1500zł) odejmujemy 45zł i otrzymujemy kwotę 1455zł. Końcowa kwota to cena wyjazdu, którą należy wpłacić na konto WindZone.

Wpłaciłem zaliczkę na wyjazd, jednak z przyczyn losowych nie jestem w stanie wysłać dziecka na wcześniej zdeklarowany obóz. Co robić?

Prosimy o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w wyjeździe dostępnymi na stronie, a także o maila z opisem sytuacji na kontakt@windzone.pl. WindZone prowadzą ludzie, ludzie z uczuciami, może coś poradzimy 😊.

Przez przypadek przelałem na konto WindZone wyższą sumę niż powonieniem (np. łącznie z zajęciami windsurfingowymi). Co robić?

Staramy się sprawdzać wszystkie Państwa wpłaty. Gdy zobaczymy błąd kontaktujemy się z Państwem. Mogą nam to Państwo ułatwić wcześniej wysyłając wiadomość z taką informacją na naszą skrzynkę mailową. Dokonamy zwrotu.

Czy wystawiają Państwo fakturę?

Oczywiście, że wystawiamy faktury. Dane do faktury można wypisać przy zgłoszeniu na wyjazd lub później dosłać nam je na adres: kontakt@windzone.pl w tytule wpisując: FAKTURA ZA WYJAZD.

Czy moje dziecko będzie ubezpieczone na wyjeździe?

Jesteśmy zdania, że bezpieczeństwo to jedna z podstawowych składowych wyjazdu. Zawsze ubezpieczamy naszych uczestników zarówno dzieci jak i dorosłych.

Czy mogę sam dowieźć lub odebrać dziecko z obozu?

Oczywiście. Prosimy o taką informację wcześniej przy zgłoszeniu na wyjazd lub mailowo. Kiedy dziecko już przebywa na obozie prosimy także o wysłanie informacji do kierownika wyjazdu.

Moje dziecko chciałoby być w pokoju z kolegą/koleżanką. Czy jest taka szansa?

Oczywiście, nie ma najmniejszego problemu. Prosimy o taką informację w momencie zgłoszenia dziecka (rubryka: dodatkowe informacje) lub drogą mailową.

Co zapakować dziecku na wyjazd?

W zakładce dokumenty/pliki znajduje się pliki: EKWIPUNEK ZIMA oraz EKWIPUNEK LATO – czyli odpowiedź na Państwa zapytanie.

Jak wygląda szkolenie narciarskie/snowboardowe?

Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy (maksymalnie 9 osobowe) wedle wieku i umiejętności. Każda grupa ma na stałe przypisanego instruktora, który się nią opiekuje zarówno przed zajęciami, w trakcie jak i po zajęciach pomagając m.in. ze sprzętem. Grupy ćwiczą na stoku i trasach dostosowanych do poziomu i umiejętności zjeżdżających.

Czy muszę brać udział w szkoleniu narciarskim/snowboardowym?

O ile w przypadku zajęć windsurfingowych latem nie ma przymusu udziału w zajęciach windsurfingowych, o tyle w szkoleniu narciarskim/snowboardowym jest. Zajęcia szkoleniowe na stoku są dla każdego uczestnika wyjazdu. Nie mamy w praktyce zostawać z częścią grupy w ośrodku i prowadzić im zajęć zastępczych.

Jak wyglądają zajęcia windsurfingowe?

Zajęcia prowadzone są przez instruktorów w małych grupach. Dzieci podzielone są na grupy wg umiejętności. Podziału dokonujemy na miejscu po zapoznaniu się z grupą. W zależności od liczby wykupionych godzin oraz od liczebności grupy zajęcia mogą być 1x dziennie lub 2 x dziennie.

Czy muszę wykupować godziny windsurfingowe?

Oczywiście, że nie. Są to zajęcia dodatkowe – dla chętnych. Nikogo do pływania na desce windsurfingowej nie zmuszamy. Jednak zachęcamy 😊.

Wykupiłem dziecku 10h windsurfingu. Po dwóch zajęciach dziecko jest zafascynowane i chce więcej godzin. Czy mogę jeszcze dokupić godziny szkolenia?

Jeśli po pierwszych, czasem drugich zajęciach dziecko poczuje bakcyla, a kadra instruktorów wyrobi się z przeprowadzeniem więcej niż deklarowana liczba godzin zajęć windsurfingowych, wówczas nie ma problemu. W pierwszej kolejności należy zapytać kierownika wyjazdu o zgodę. Ewentualną dopłatę do zajęć przekazujemy w dniu powrotu grupy.

Czy organizujecie Państwo Zielone Szkoły?

WindZone wciąż się rozwija. Posiadamy w swojej ofercie wyjazdy kilkudniowe dla grup szkolnych. Jednak nie posiadamy oferty stałej tego typu wyjazdów. Jeśli są Państwo zainteresowani poprosimy o informację mailową na kontakt@windzone.pl, a nasz przedstawiciel zgłosi się do Państwa z dopytaniem o szczegóły (np. wiek, liczba osób, preferowany kierunek czy długość wyjazdu) i wówczas stworzy dla Państwa ofertę wyjazdową.

Czy mogę wykupić polisę od rezygnacji w wyjeździe? Jakie to są koszta i jak wygląda całą procedura?

Oczywiście, że jest taka opcja. Poniżej przedstawiamy opis całej procedury:

  1. Wykupienie polisy od rezygnacji z wyjazdu może nastąpić na 30 dni przed rozpoczęciem imprezy
  2. Kwota jaką trzeba zapłacić to 2,95% od ceny wyjazdu
  3. Dane potrzebne do wystawienia polisy:
    • Imię Nazwisko osoby podpisującej umowę
    • Adres zamieszkania
    • Data urodzenia
    • Pesel
    • Mail
    • Numer telefonu
  4. Aby polisa była ważna i aktywna należy ją opłacić w ciągu 24h od jej wystawienia w innym przypadku polisa przepada i staje się nieaktywna